Pavla Nováková | Propagace knihy ze strany nakladatelství | 13:09 21.7.2015 |
---|---|---|
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak probíhá propagace jednotlivých knih ve vašem nakladatelství? Předem děkuji za odpověď, Nováková P. |
Roman Horák | 14:02 22.7.2015 | |
---|---|---|
Dobrý den, paní Nováková. Formy propagace jednotlivých knih jsou různé a záleží především na samotném titulu. Snažíme se aktivně propagovat především naše nakladatelství a jeho produkci jako celek. Všechny námi vydané knihy nabízíme prostřednictvím portálu SCKN všem knihkupcům a knihovníkům. Dalším subjektům, např. prodejci jako jsou eshopy nebo velkoobchody, nebo i firmy, které nabízí knihy prostřednictvím tzv. door to door, předkládáme informace o celé produkci i jednotlivých publikacích. Pokud tito projeví o knížku zájem, následují další dohodnuté podpůrné kroky k jejich prodeji. Například plakáty, záložky, propagace na odběratelských prodejních serverech, atd. Přesto hlavní články k odbytu našich knihy jsou dva: náš eshop www.kniznieshop a dále samotný autor. V neposlední řadě to jsou i PR články a jiné tiskové aktivity, SEO, diskuze, literární servery, atd. Pokud máte nějaký nápad jak nabídku knih vyplepšit, napište nám, budeme velmi rádi. R. Horák, jednatel NF |
ludmila | 7:59 27.9.2015 | |
---|---|---|
Domnívám se, že by bylo účinné mít v některých přílohách deníků stálý odstavec např. Nové knihy. Znáte autory ze svého regionu. Ukázky textů knih apod. Ludmila |
Roman Horák | 13:58 28.9.2015 | |
---|---|---|
Dobrý den. Děkujeme za tip na další propagaci. I o toto jsme se pokoušeli. Velké deníky i většina ostatních periodik tento způsob informací však bere jako placenou inzerci. Bohužel ceny jsou velmi vysoké a pro nízkonákladové nakladatelství naprosto mimo realitu. Např. nedávno nám poslal jeden časopis nabídku na zpracování článku o jedné knize (dokonce se slevou) za 18.000,- Kč! Pokud znáte nějakého konkrétního nakladatele, který by byl ochoten za adekvátní cenu nabídnout takovou možnost, prosím, napište mi do emailu. Děkuji R. Horák |